وادی خاموشان

بکوش تا عظمت در نگاه تو باشد نه در آنچه به آن می نگری

دايي: بهانه‌جويي مي‌كنند؛‌ داور مثل آب خوردن 3 پنالتي ما را نگرفت

 
به گزارش خبرگزاري فارس، علي دايي در نشست خبري بعد از ديدار مقابل ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي را خوب شروع نکرديم و ملوان بهتر از ما بازي کرد. در 15 دقيقه آخر نيمه اول به خود آمديم و نيمه دوم کاملا در اختيار ما بود.

وي ادامه داد: در نيمه دوم کلاً متفاوت‌تر از نيمه اول بازي کرديم و همه ديدند که ملوان يک توپ آورد و آن توپ داخل دروازه ما رفت. آمده بوديم که بازي را ببريم و خدا را شکر مي‌کنم که با دو گل اختلاف پيروز شديم. من دو باخت به ملوان داده بودم که يکي از آنها را جبران کرديم و سعي مي‌کنيم در انزلي هم پيروز شويم و با خاطره‌اي خوب مسابقات را به پايان برسانيم.

سرمربي تيم پرسپوليس ضمن انتقاد از عملکرد داور گفت: داور 3 پنالتي براي تيم ما نگرفت. همانطور که در اهواز گفتم داور به سود فولاد پنالتي نگرفته بود امروز به اشتباه به هادي نوروزي کارت زرد داد و بازيکن ما را دو کارته کرد.

دايي عنوان کرد: بعضي‌ها باختند ولي داور را رنگي خواندند ولي ما امروز 3 پنالتي برايمان گرفته نشد و تعجب من اين است که چرا در مسابقات حذفي اين همه اخطار بايد داده شود. ما همه جوره در اين بازي فشار آورديم و بدشانس بوديم که با گل‌هاي بيشتر پيروز نشديم.

سرمربي پرسپوليس در ادامه صحبت‌هايش در پاسخ به اين سؤال که آيا مازيار زارع که قبلا ملواني بوده قبل از مسابقه براي زدن ضربات پنالتي اعلام آمادگي کرده بود يا خير، گفت: در ملوان بوده يا نه، تمام شد و رفت. مازيار چند سال است که از ملوان جدا شده؟ او پنالتي را خراب کرد و به تير دروازه زد ولي فداي سرش. در نيمه دوم آمد و با جان و دل بازي کرد.

دايي در خصوص اينکه آيا در دفاع تيمي پرسپوليس راضي بود يا خير، گفت: معلوم است از دفاع تيمي که 2 گل در خانه‌اش مي‌خورد راضي نيستم. البته منظورم دفاع تيمي است. فکر مي‌کنم به غير از آن توپي که ملواني‌ها در نيمه دوم به زمين ما آوردند و گل شد، در اين نيمه ديگر اشتباهي نداشتيم.

دايي در پاسخ به اين سؤال که اگر ملوان 10 نفره مي‌شد باز همين نتيجه را بدست مي‌آورديد، گفت: اخراج جزئي از فوتبال است و شايد اگر روي علي عسگر آن خطا را مرتکب نمي‌شدند مي‌توانستيم گل بزنيم. وقتي در دقيقه 45 گل بزنيد روحيه تيم بالا مي‌رود. در بين دو نيمه سر همه بازيکنان در رختکن پائين بود. من معتقد هستم 10 نفره شدن هم جزئي از فوتبال است همانطور که داور مثل آب خوردن از 3 پنالتي ما عبور کرد.

به گزارش فارس، تماشاگران ملوان پس از پايان بازي با در دست داشتن اسکناس شعارهايي سر دادند و منظورشان اين بود که فدراسيون مي‌خواهد تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال در جام حذفي قهرمان شوند.
دايي در اين خصوص گفت: اين‌ها بهانه است، توقع داشتيد وقتي بازيکن ما تک به تک شده داور کارت قرمز ندهد؟ اتفاقا داور خيلي به آنها لطف داشت. کارشناسان بگويند چند پنالتي براي ما گرفته نشد و اگر اين اتفاق مي‌افتاد امروز کار را در همين جا تمام مي‌کرديم. تماشاگران ملوان بخاطر تعصب به تيمشان و شهر انزلي اين حرف را زدند وگرنه اگر قرار بود فدراسيون کاري را انجام دهد بازي گذشته اين کار را مي‌کرد که ملوان مقابل استقلال پيروز نشود.

در ادامه نشست خبري يکي از خبرنگاران از دايي پرسيد آيا اين روند پيروزي‌هايتان براي فصل بعد هم تکرار مي‌شود يا خير که سرمربي پرسپوليس در پاسخ گفت: شما اول ببينيد فصل آينده من هستم يا نه، بعد چنين سؤالي بپرسيد. اين تيم قبل از هفته‌هاي پاياني ليگ هم خوب بازي کرد و در طول فصل فقط در 4 يا 5 بازي بد بوديم که اين نتايج به ما ضربه زد. خدا را شکر که توانستيم يک مرحله بالاتر برويم و اميدوار هستم در انزلي کار را تمام کنيم.

در ادامه يکي ديگر از خبرنگاران از سرمربي پرسپوليس سؤال کرد: شما گفتيد داور به ملوان لطف داشت،‌ آيا اگر داور اين‌گونه سوت نمي‌زد، نتيجه برعکس مي‌شد؟ که علي دايي در پاسخ گفت: در اهواز داور به نفع فولاد پنالتي نگرفت و من با شجاعت گفتم و حتي شايد خيلي‌ها ناراحت شدند. اينجا هم داور 3 پنالتي نگرفت پس نتيجه به چه شکل عوض مي‌شود؟ چه زماني بوده که من از شکست فرار کرده باشم ولي شما سؤالت را درست بپرس چون خيلي وقت است که من با شبکه 2 تعامل ندارم. اعتقاد دارم شما سؤالات بودار مي‌پرسيد وگرنه من هميشه پاسخ خبرنگار را داده‌ام و همه شما شاهد هستيد. صحبت من واضح است. من مي‌گويم داور براي ما 3 پنالتي نگرفت. آيا انگليسي صحبت کرد؟ آيا حرفم عربي بود؟ من به فارسي جواب شما را دادم.

دايي در پاسخ به اين سؤال که براي ديدار برگشت چه راهکاري داريد، گفت: ما امروز خيلي بد شروع کرديم و ملوان ميدان‌داري کرد. در واقع آنها تيم ما را جا مي‌گذاشتند ولي براي بازي برگشت کاري مي‌کنيم که اين اتفاقات نيفتد

به گزارش فارس، علي دايي در خصوص محرومان پرسپوليس براي بازي آينده، گفت: عليرضا محمد و هادي نوروزي محرومان ما براي ديدار آينده هستند ولي بازيکناني داريم که امروز جزو ليست 18 نفره نبودند و براي آن مسابقه جايگزين خواهند شد.

وي در ادامه صحبت‌هايش در خصوص اينکه آيا در انزلي براي برد به ميدان مي‌رويد يا احتياط مي‌کنيد، گفت: هنوز هيچ چيز تمام نشده ولي دوست دارم جام را با پيروزي بگيرم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص اينکه آيا با توجه به نزديک شدن به سومين جام در طول مربيگري‌اش آيا از عملکرد خود راضي است يا خير، گفت: من کارم را انجام مي‌دهم و اصلا راجع به خودم صحبت نمي‌کنم. دوست دارم از لحاظ علمي و فني در سطح بالايي باشم و خيلي چيزها ياد بگيرم. من هنوز در ابتداي راه هستم و تازه 4 يا 5 سال است که مربيگري را شروع کردم.

دايي در پايان در پاسخ به اين سؤال که آيا هواداران در روند پرسپوليس تأثير داشت يا خير، گفت: شک نکنيد که اين سکوها يکي از عوامل موفقيت ما بودند و اين مسئله را نمي‌توان کتمان کرد. ما مديون هوادارانمان هستيم و اميدوارم اتفاقاتي بيفتد که در انزلي هم شاهد حضور اين تماشاگران باشيم.
 

javahermarket

نوشته شده در 24 خرداد 1390برچسب:,ساعت 22:6 توسط | |

پرسپوليس قهرمان جام حذفي شد

 
پرسپوليس با غلبه چهار بر سه برابر تيم ملوان در مجموع دو فينال رفت و برگشت، قهرمان جام حذفي شد.

رقابت دو تيم در حالي امروز (جمعه) در ورزشگاه تختي انزلي برگزار شد که تيم ملوان با تک‌گل مهرداد اولادي در نيمه نخست، حريف سرخ‌پوش تهراني را شکست داد، اما اين پيروزي نيز نتوانست ملوانان را به چهارمين قهرماني‌شان در جام حذفي برساند.

بازي رفت دو تيم با نتيجه چهار بر دو به نفع پرسپوليس در ورزشگاه آزادي تهران به پايان رسيده بود.

اين دومين قهرماني پرسپوليس با مربي‌گري علي دايي و سومين قهرماني با مديريت حبيب کاشاني در جام حذفي محسوب مي‌شود.

پرسپوليس پيش از اين چهار عنوان قهرماني در کارنامه‌ داشت که با اين قهرماني به رکورد استقلال که پنج قهرماني در جام حذفي داشت، رسيد.

هدايت ممبيني داور مسابقه به بابک پورغلامي، هادي تاميني و محمد همرنگ از ملوان و حسين بادامکي، عليرضا حقيقي و وحيد هاشميان از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

ترکيب ملوان انزلي:
علي حسني صفت، هادي تاميني، سعيد رمضاني، بابک پورغلامي، محسن مسلمان، محمد همرنگ، پژمان نوري، سعيد سالارزاده، محمد حيدري( از دقيقه 79 عزيز معبودي)، مهدي دغاغله و مهرداد اولادي
سرمربي: فرهاد پورغلامي

ترکيب پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، عليرضا نورمحمدي، مجتبي شيري( از دقيقه 12 سپهر حيدري)، سامان آقازماني، ابراهيم شکوري ( از دقيقه 84 سعيد حلافي)، مازيار زارع، حسين بادامکي، حميد علي عسگر، محمد نوري، اشپيتم آرفي( از دقيقه 54 امير حسين فشنگچي) و وحيد هاشميان
سرمربي: علي دايي

javahermarket

نوشته شده در 24 خرداد 1390برچسب:,ساعت 22:5 توسط | |

حاشیه های تلخ بازی ملوان-پرسپولیس

 
نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه تختی انزلی با استفاده از گاز اشک آور تماشاگرانی که وارد زمین شده بودند را متفرق کردند.

به گزارش برنا؛ حاشیه های تلخ و تاسف آور پایان دیدار تیم های فوتبال ملوان و پرسپولیس به شرح زیر است:
 
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
شما عضو این وادی نیستید دوست عزیز لطفا ابتدا به شهروندان این وادی بپیوندید

ادامه مطلب
نوشته شده در 24 خرداد 1390برچسب:حاشیه,ملوان,پرسپولیس,هجوم,نیروی,انتظامی,تلخ,ضرب,شتم,ساعت 22:4 توسط | |


قالب وبلاگ

download

صفحه قبل 1 صفحه بعد

ویندوز جدید و عالی Windows X pro 2011

ابــزار وبــلاگ ها !

دریافت کد این آهنگ