وادی خاموشان
بکوش تا عظمت در نگاه تو باشد نه در آنچه به آن می نگری
پاسخ مفصل حامد بهداد به اظهارات فریبرز عربنیا را بخوانید: آقای بازیگر حرفهای، یادتان نیست سر صحنه «جرم» چه کردید؟/گول اسب و یال و کوپال مختار را نخوریدا متن یادداشت حامد بهداد خطاب به فریبرز عربنیا را بخوانید: http://www.mediafire.com/?nkb6n3qdl9f4f4a برای دانلود بر لینک بالا کلیک کنید حیرت انگیز است : کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید و عضو شوید : http://www.a20.ir/ads-reg.php?moarref=17792 بهترین فرصتی که هر کس می تواند داشته باشد !!! آیا به پول قلمبه نیاز دارید؟ فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک کرده و عضو شوید:
فیلم سینمایی «عید ماه مارس» به نویسندگی و کارگردانی جورج کلونی در شب افتتاحیه شصت و هشتمین دوره جشنواره ونیز نمایش داده می شود. مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره فیلم ونیز اعلام کردند که فیلم سینمایی «عید ماه مارس» به نویسندگی و کارگردانی جورج کلونی در شب افتتاحیه شصت و هشتمین دوره این جشنواره ایتالیایی نمایش داده می شود. جورج کلونی بازیگر مطرح و برجسته فیلمهای سینمایی «اوشن»، «بالا در آسمان» و «شب بخیر و موفق باشید» فیلمنامه «عید ماه مارس» را با همکاری «گرانت هسلوف» و براساس نمایشنامه ای به نام «فاراگات شمال» از «بوا ویلیمون» نوشته است. درام سیاسی «عید ماه مارس» داستان جوان خبرنگاری با بازی «رایان گاسلینگ» را به تصویر می کشد که به صورت ناخودآگاه به جریانات سیاسی کشیده می شود. علاوه بر رایان گاسلینگ، بازیگران دیگری مانند «فیلیپ سیمور هافمن»، «پل جیامتی»، «ماریسا تومی»، «جفری رایت» و «اوان راشل وود» نیز در فیلم سینمایی «عید ماه مارس» ایفای نقش می کنند. شصت و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز بین روزهای ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (۹ تا ۱۹ شهریور) در کشور ایتالیا برگزار می شود.
استیون اسپیلبرگ گزینه كارگردانی قسمت چهارم «تغییر شكل دهندگان » است و در این باره گفته است اگر «مایكل بی» از این پروژه كناره گیری كند، «تغییرشكل دهندگان ۴» را او می سازد. صحبت كارگردانی احتمالی «تغییر شكل دهندگان ۴» توسط اسپیلبرگ زمانی مطرح شد كه در داخل كمپانی دریم وركز این شایعه قوت گرفت كه «مایكل بی» دیگر با این پروژه همكاری نمی كند. خبر تغییر كارگردان این مجموعه فیلم در شرایطی مطرح می شود كه شیالابوف بازیگر اصلی فیلم هم قبل از این گفته بود در قسمت بعدی آن بازی نخواهد كرد. به گفته اسپیلبرگ: «هنوز هم قرار است مایكل بی قسمت بعدی فیلم را كارگردانی كند و صحبت كناره گیری او از پروژه نیست اما اگر این اتفاق بیفتد من خود چهارمین قسمت را كارگردانی می كنم» بحث تغییر كارگردان «تغییر شكل دهندگان» در شرایطی است كه به گفته عوامل اصلی تولید آن هنوز هیچ داستانی برای قسمت چهارم انتخاب و پیدا نشده است. تهیه كنندگان فیلم می گویند در حال حاضر تمام توجه آنها بر روی قسمت سوم فیلم است كه قرار است برای ۲۹ ژوئن در سطح وسیعی به روی پرده سینماها برود. تحلیل گران سینمایی می گویند در شرایطی كه هنوز قصه ای برای قسمت چهارم فیلم پیدا نشده، بحث تغییر كارگردان آن یك تبلیغ رسانه ای به نفع این مجموعه فیلم است. آنها عقیده دارند این كار با این هدف صورت می گیرد كه توجه عموم تماشاگران را به سمت قسمت سوم فیلم جلب كنند. سه قسمت قبلی فیلم كه توسط «مایكل بی» كارگردانی شده، نام «استیون اسپیلبرگ» را به عنوان تهیه كننده و مدیر تولید بر روی خود دارد. خط اصلی قصه این فیلم درباره نبرد دو گروه از موجودات غول آسای فضایی بر روی كره زمین است. در قسمت سوم فیلم جان مالكوویچ هم یكی از نقش های اصلی را بازی كرده است. دو قسمت قبلی فیلم در سطح جهانی بیش از ۸۰۰ میلیون دلار فروش كرده اند. اما با وجود فروش بالای فیلم در جدول گیشه نمایش، منتقدان هر دو قسمت آن را كارهای سطحی و بی ارزش ارزیابی كرده اند. نیمه ماه، تازهترین کار کارگردان ایرانی کرد تبار، بهمن قبادی، فیلمی جادهای و چند بعدی درباره آزادی، مرگ و موسیقی است که با بافتی مردمشناسانه و صحنههایی گویا، دشواریهای زندگی کردهای ایرانی را مطرح میکند. این فیلم با یک صحنه رقتانگیز آغاز میشود: با نمای زورآزمایی دو خروس جنگی که در میان هیاهو و داد و فریاد صاحبان آنها و جماعتی که بر سر پیروزی این یا آن خروس با هم شرطبندی میکنند، به جان هم انداخته شدهاند. حدس این که این جنگ خروس در گوشهای از کردستان رخ میدهد، چندان دشوار نیست: هم لباس و هیبت این مردان هیجانزده از تبار کردیشان خبر میدهد و هم فریادهای تشویق و فحش و لعنتهایی که میکشند و میفرستند، به زبان کردی است. پس از چند لحظه، نماهای پریشانکننده جنگ خروس، جا به جا قطع میشوند و دوربین با دنبال کردن پسرکی که در کوچه پس کوچههای تنگ و تاریک و نیمه ویرانه دهی در حال دو است، تماشاگر را از دیدن چگونگی خونین و مالین شدن دردناک خروسها، معاف میکند. بیان تصویری همین چند صحنه برای آن که تماشاگر تصور کند، باز هم با فیلمی با بافتی قوم شناسانه روبرو است، به قدر کافی گویا ست. این برداشت به ویژه، با خواندن نوشته زیر که در ابتدای فیلم میآید، قوت میگیرد: به دلیل اهمیت موضوع و موضع خاص کارگردان، آگاهانه تصمیم گرفته شده است که فیلم به زبان اصلی، یعنی کردی و با زیرنویس آلمانی نشان داده شود. به گزارش رادیو آلمان ، وقتی بهمن قبادی شروع به تعریف داستان زندگی قهرمانش، مامو، یعنی تک خال موسیقی کردی آن دوره میکند، تماشاگر میپندارد که حالا با فیلمی جادهای سر و کار دارد. چون مامو با وجود بیماری، پس از سقوط صدام و آزاد شدن کردستان عراق، قصد دارد با ده پسر نوازندهاش عازم این دیار شود، تا اولین کنسرتش را در آزادی و با عنوان فریاد آزادی در این منطقه آزاد شده، به اجرا در آورد. این سفر ماجراجویانه قرار است با اتوبوس فکسنیای که دوست وفادار مامو، کاکو، آن را تعمیر و حاضر کرده، صورت بگیرد. ناگفته پیدا است که این اتوبوس هرگز به مقصد نمیرسد و مسافتی که در این فیلم جادهای طی میشود، در واقع از چند متر هم تجاوز نمیکند. با این حال مامو، امید اجرای این کنسرت از پیش برنامهریزی شده را از دست نمیدهد. در حالیکه نه تنها مشکلات و دشواریهای غیرمترقبه، بلکه مرگ هم که در هیبت زنی زیبا و سرخ پوش او را مثل سایه، گام به گام دنبال میکند، رسیدن به مقصد عراق را ناممکن جلوه میدهد. تکرار صحنههای درگیری مامو با مرگ، از سوی دیگر، فیلم نیمه ماه را به سرودی تصویری در ستایش زندگی و هجو مرگ نزدیک میسازد. به ویژه هنگامی که در انتهای فیلم، زن زیبایی تابوت مامو را در چشماندازی بیانتها، مسحورکننده و پوشیده از برف به دنبال خود میکشد. این صحنه بس گویا که با موسیقیای جادویی همراه است، به وجه دیگر فیلم که تمجیدی از این هنر و دستاندرکاران آن است، اشاره دارد. قبادی، خود در باره شخصیت مامو و رابطه آن با موسیقی میگوید: این فکر که از شخصیت مامو، نوعی موتزارت کردی بیافرینم، خیلی خوشآیندم بود. امیدوارم که توانسته باشم این آرزو را برآورده سازم و روح مامو را به موتسارت نزدیک کنم. نیمه ماه، فیلمی جادهای و چند بعدی درباره آزادی، مرگ و موسیقی است که با بافتی مردمشناسانه، مسایل زندگی کردهای ایرانی را مطرح میکند؛ فیلمی دیدنی که نام بهمن قبادی را چون زمانی برای مستی اسبها و لاک پشتها هم پرواز میکنند، دوباره به صفحات نقد فیلم اغلب روزنامههای اروپا کشانده است. جانت کاستولیس”، منتقد فیلم روزنامه نیویورک تایمز در اینباره نوشته است: حمله ی خاموش شاید تا بحال به این فکر نکردیم که دنیای مجازی تا چه حدی زندگی اجتماعی انسانها را تحت تاثیر قرار داده است . یکی از قوی ترین نمونه های تاثیر گذاری این جریان بر زندگی انسان پدیده یبازیهای رایانه ای می باشد.بقیه در ادامه ی مطلب هر کسی که به نوعی با رایانه و بازی سر و کار دارد حتما بازی پرمخاطب World Of Warcraft را می شناسد . این بازی که محصول Blizzard Entertainment می باشد در سرار دنیا و از طریق وب در خانه ها و گیم نت ها، نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان را مخاطب قرار داده است . این بازی بسیار جذاب به طوری طراحی شده است که در آن چندین نفر به صورت همزمان و آنلاین مشغول بازی هستند . مطالب زیادی راجع به گیم پلی و داستان این بازی در کشورمان به چاپ رسیده و تقریبا همه از آن اطلاع دارند . لذا بعنوان نقد این بازی باید بگویم که همه راجع به بسیاری از نکات مثبت بازی می دانند ، اما کمتر به نکات تاریک داستان اشاره گردیده است . پس این نقد یک طرفه نیست بلکه فقط نکات مثبت بعلت معلوم بودن گفته نشده است. دو پدیده ی مهم در این سبک از بازی های کامپیوتری به عنوان تاثیر گذاری بر مخاطب نقش عمده ایفا می کنند ؛ یکی پدیده ی همزاد پنداری با شخصیت داستان است و دیگری تاثیر پذیری و الگو برداری از آن در زندگی شخصی . الف : همزدا پنداری : دلبستگی بازیکن به نقش اول بازی بسیار شدید می باشد بطوریکه بازیکن عموما خودش را در بازی فرض می کند و در موارد حاد ، نقش خودش را در بازی ، بخشی از زندگی خود می داند و در زندگی واقعی نیز همان رفتار منحصر به بازی را نشان می دهد و حاضر ست به خاطر داشتن این نقش هر هزینه ای را بپردازد . این دلبستگی می تواند به خاطر طراحی خاص بازی باشد به طوریکه نقش اول آن از ابتدا و صفر شروع می شود و به صورت مرحله ای و با زحمت زیادی رشد می کند و ممکن است در مراحلی شکست بخورد . تمامی عوامل باعث می شود بازیکن همچون پدری که فرزند خود را رشد می دهد نگران این کاراکتر باشد و جدایی از او برایش سخت باشد . در اصل بازیکن کودک درون خود را ساخته است و او را بر طبق آرزو هایش پرورش می دهد که درذیل به تفضیل به این مقوله خواهم پرداخت . مورد اساسی که در این بازی ها به چشم می خورد بحث ساختن نقش و ایجاد حس همزاد پنداری با آن است ، بدون هیچ محدودیتی . در این بازی ها بازیکن می تواند کاراکتر خود را آنچنان که دوست دارد بسازد ؛ به عبارت دیگر به مخاطب این امکان را می دهد تا شخصیت مورد علاقه ی خودش را برای انجام بازی بسازد . همین امر (با توجه به ایجاد حس دلبستگی میان بازیکن و کاراکتر داستان که در بالا آمده است) موجب می شود که بازیکن به طرف این بازی جذب شود و شخصیتی را بسازد که در زندگی واقعی خود ندارد و همیشه حسرت آن را می خورد ، بازیکن می تواند بدون هیچ محدودیتی ، جنسیت ، قد ، وزن ، رنگ پوست، اسم و بسیاری از چیزهایی که به خاطر آن در زندگی سرزنش می شود (یا حداقل دوست دارد بهترش را داشته باشد) را به بهترین شکل بسازد و این امر خود باعث تشدید دلبستگی به این کاراکتر می شود . با این اوصاف بازیکن که خود را خالق شخصیت جدیدی (که از آرزو ها و عقده های خود او ساخته شده ) می داند ، خود را ملزم به پرورش و زندگی با او می کند . گاهی اوقات هم بازیکن به عنوان کاراکتر بازی از شخصیتهای مورد علاقه ی خود استفاده می کند . کسانی که دوستداشته در کنارشان باشد ولی این امکان فراهم نشده است . مانند فوتبالیست ها و بازیگران معروف و یا سایر اشخاص مهم . در بازی WOW بازیکن می تواند نقش خود را در دو گروه خوب و بد انتخاب کند و همین حق انتخاب بسیار تعیین کننده و حساس است که نمایشگر روحیات و نمایی از امیال و آرزوها و همچنین کمبودهای بازیکن می باشد . با وارد شدن در حوزه ی روانشناسی می توان تخمین زد که چه کسانی از نقش های مثبت و چه کسانی با چه ویژگی هایی از نقش های منفی استفاده می کنند . و اما پس از انتخاب یک گروه ( خوب و یا بد) تنوع ماهیت هایی که می بایست برای ایجاد نقش یکی از آنها را انتخاب نمود ، محدود به شخصیت هایی مانند : انسان ، ارک(ORC) ، جادوگر و چند موجود افسانه ای دیگر می باشد . ب: الگو برداری در زندگی شخصی : جدای مبحث ترویج خشونت که خود دفتری می شود و جزء لاینفک بازی های امروزی شده است ، مهمترین بحرانی که بر اثر این بازیها برای بازیکنان پیش می آید تاثیر مستقیم در زندگی فردی آنها با توجه به سن و سال بازیکن می باشد . بدین صورت که بازیکنان بعد از اینکه شخصیت مورد علاقه شان با تمامی ویژگی هایی که در بالا ذکر شد در بازی شرکت کرد و زندگی خود را آغاز نمود بر اثر بوجود آمدن حس نوستالوژیک قوی این بازی به آرامشی کاذب دست پیدا می کنند چرا که تمامی احساسات خود را به این امر اختصاص داده اند و با روند رو به رشد خود در بازی دیگر روح آنها دو قسمت گردیده است ، به طوری که هر کدام از قسمت های روح بر روند رشد قسمت دیگر آن تاثیر گذار خواهد بود . بعنوان مثال اگر بازیکن در واقعیت در درسی نمره ی ضعیفی گرفته باشد و از این امر عذاب بکشد سریع این روحیه خود را با بازی کردن و پرداختن به نیمه دیگر خود که موفق هم هست تغییر می دهد و در اصل با ایجاد فضای کاذب و با پیدایش نوعی بی خیالی تاثیرات بد فضای واقعیت را بدون جواب منطقی مسکوت می گذارد و این امر باعث بوجود آمدن آرامشی کاذب در بازیکن می شود . این آرامش در دراز مدت به نوعی بی تفاوتی منجر می گردد . این امر ممکن است تا جایی پیشروی کند که آنها دیگر آرزوی خاصی را در دنیا دنبال نکنند ، برنامه ریزی برای آینده مفهوم خود را از دست بدهد . و آنها به کل دلخوش به دنیای مجازی که برای خود ساخته اند بشوند. سلام دوستان عزیز 1 سوپرایز براتون دارم که واقعان خودمم شوکه شدم یه توضیحات مختصری میدم اما توضیحات کامل تو ادامه ی مطلب گذاشتم.یه سایت میخوام بهتون معرفی کنم که با استفاده از 1 ایمیل پول پارو کنید این سیستم خیلی جدیده و برای اولین بار تو ایرانه و با بقیه ی سایت های بازار یابی اینا فرق داره و کارشم کاملا قانونیه شما بعد از ثبت نام با استفاده از لینکی که در آخر میزارم ثبت نام میکنید و شماره کارت بانک خودتونو میدید و1 لینک بهتون میده با گرفتن هر زیر مجموعه 5 هزار تومان کاسب میشید و نکته ی جالب اینه که اگه زیرمجموعه ی شما هم زیر مجموعه بگیره بازم پول گیر شما می افته و اگه زیر مجموعه ی زیر مجموعه ی شما هم زیر مجموعه بگیره بازم همین طوره شما با گرفتن فقط 5 زیر مجموعه پولدار میشید در حد میلیونی پس توضیحات کامل ررو برای درک کامل این سیستم جدید رو تو ادامه ی مطلب گذاشتم این فرصت طلایی رو از دست ندید.فقط اینم بگم تا پایان خرداد 1390 به صورت رایگان میشه ثبت نام کرد و بعد از اون برای ثبت نام باید 5 هزار تومان پرداخت کرد. بر روی لینک زیر کلیک کنید:http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=111423 هنگام ثبت نام این کد را به عنوان معرف وارد کنید:( 111423 ) php?id=Sqk39510080s1a9 خداوندا! در این برهوت عاطفه هر که را تتمه دلی برای مهر ورزیدن هست، گرامی بدار و سرش را به سنگ جفا آشنا مکن . خداوندا به ما چنان فراستی عطا کن که عشق را از هوس باز شناسیم و نور رحمان را از تار شیطان تمیز دهیم و میان حقیقت و باطل حقیقت اندود فرق بگذاریم
توضیح : این جوابیه را حامد بهداد در پاسخ به فریبرز عربنیا نوشته است که در برنامه تلویزیونی هفت بی اشاره مستقیم، بهداد را به مجنون وار رفتار کردن به بهانه مارلون براندو بودن متهم کرده بود. .
شنیده ام در برنامه ی هفت در جهت تغییر مسیر فرهنگی سینمای جهان، یک مشت افاضات ایراد کرده اید و پای از گلیم ادب فراتر نهاده، به قصد اهانت، تلویحا مرا بازیگری مجنون و بدور از اصول اخلاق حرفه ای که به فکر سرنوشت مردم نیست، خوانده اید. گویا نامی هم از مارلون براندو برده بودید. از صنعت ایهام استفاده کردید یا دغدغه ی ادب داشتید؛نمی دانم.اما شما که با بدعنقی و تفرعن پوک، فضای کاری را عصبی و زشت می کنید، دم از اخلاق حرفه ای نزنید! فضای فرهنگی به شدت با سانسور مواجه است. متولی رسانه نمی داند به جای فرصت دادن به لودگی فکری ،باید فضایی برای تنفس فکری تدارک ببیند وگرنه تلویزیون جای عقده گشایی شخصی نیست که اجازه ی اهانت به دیگران را به امثال شما بدهد. اینها، همه از عدم تمرین صحیح آزادی بیان است.اما شما هم گویا گرفتار توهم سختی شده اید. اینکه مردم به تماشای سریال مختار می نشینند ،ربطی به توانایی محدود شما در بازیگری و ایفای نقش مختار ندارد. کرور کرور پول نفت از بیت المال هزینه ی ساخت سریال های تلوزیونی می شود تا مردم با تماشای اعتقاداتشان به وجد بیایند. شاید هر بازیگر دیگری هم جای شما بود از اینهمه مواجهه با لبخند عمومی دچار توهم می شد. والا شما قبل از مختار کجا بودید و بعد از آن کجا هستید؟ شکلات داغ؟! مدهوش آن یال و کوپال و اسب و درشکه ی آراسته به صنعت گریم و طراحی نشوید. غره به دوبله ی سریال در چند کشور عربی نیز نباشید و وهم جهانی ورتان ندارد. شما خیلی کمتر از آن هستید که بخواهید از موضع یک مدعی العموم درباره سرنوشت مردم اظهار نگرانی کنید. مگر شما متولی امور فرهنگی هستید؟ مگر نماینده اخلاق جامعه اید؟ مگر سینمای ایران به شما نمایندگی داده است؟چه کرده اید؟ چه کسی به شما این اجازه را داده که در قالب اظهار نظر به تخریب دیگران بپردازید ؟ مگر شما یک هنرپیشه بیشتر هستید؟ آنهم با مدرکی دون و سوادی نازل در حوزه ی بازیگری و مطالعاتی مقدماتی و عمومی در حد کارلوس کاستاندا و دون خوان. نکند توهم فرهنگی بودن و روشن بینی دارید؟! پس تکلیف فلاسفه و جامعه شناسان و انسان شناسان و زبان شناسان و محققان چه می شود؟ کسانی که سینمای ایران و جهان را به صورتی جدی دنبال می کنند ،هیچ جایگاهی برای امثال من و شما قائل نیستند و اگر من درباره ی براندو زیاد می گویم ، به دلیل آنست که الگوی صحیح بازیگری را معرفی کرده باشم تا دانشجویان و علاقمندان بازیگری به واسطه هنرپیشه ای چون شما در جزیره ای کوچک محدود و گرفتار نشوند. اتفاقا بر این عقیده ام که نقطه ضعف سریال مختار شیوه ی بازی شخص خود شماست. از این رو دستمزدی که به شما پرداخت شده از سرتان هم زیاد است و به گمانم آن مبلغ، حق بازیگرانی مثل فرهاد اصلانی و اکبر زنجانپور بوده است. از طرفی آن چنان دم از اخلاق حرفه ای می زنید که انگار همین دیروز از هالیوود به تهران آمده اید. یادم نمی رود روزی را که سر صحنه ی "پرتقال خونی" به خاطر اینکه سیروس الوند پیشنهاد متفاوتی داشت و به مذاقتان خوش نمی آمد، بر سرش نعره می کشیدید و بی ادبانه در حضور مردم وعوامل او را "تو" تو" می خواندید و احترام عدد سنش را نگاه نمی داشتید و با عربده کشی "منم" "منم" می زدید که " هرچه من می گویم." از عوامل پروژه ی مختار شنیدم به خاطر اخلاق خوشتان، سه روز به جایتان "بدل" گذاشته و شما را سر صحنه نخواسته و بی شما به فیلمبرداری ادامه داده بودند. در منزل خانم علیزاده، سام درخشانی به شما اظهار لطف کرد و گفت که از بچگی شما را دوست داشته ،اما شما با نهایت بی رحمی وقساوت در جواب گفتید: "شما هنوز هم بچه اید!" درجمع دیگری از دوستان به رامبد جوان اهانت کردید و او با فروتنی شما را پیشکسوت خود خواند. سر صحنه ی فیلم جرم احترام آقای کیمیایی را نگاه نداشتید و در حضور جمع به من که بازیگر آن فیلم و آماده ی برداشت پلان بودم، متلک گفتید،طوری که تمرکزم بهم ریخت و دیالوگهایم را فراموش کردم. شما اخلاق حرفه ای دارید؟ حیف آنهمه زحمت که اقای کیمیایی برای شما کشید. وگرنه شما قبل از ایشان هنرور فیلم مسافران بودید. شما یک روز کاری پروژه ی سینمایی "جرم" را از فرط تنگ نظری به گند کشیدید ،چرا که از توفیق دیگران رنج می برید. سرصحنه ی "مختار" کسوت آقای زنجانپور را ندید گرفته و ایشان را که آنطرفتر ایستاده بوده، صدا زده و گفته اید " آقای زنجانپور یک دقیقه بیایید کارتان دارم" ...خاطر ایشان که صدها شاگرد تحویل جامعه ی هنری این مملکت داده، به شدت از شما مکدر است. حرمت رسانه را نگه داريد ، سینما یا تلویزیون مقدس است شما نبايد از آن به عنوان وسیله ای در جهت خودکامگی و جاه طلبی خودتان استفاده کنید. سیروس الوند بر این عقیده است که عاطفه در فریبرز عرب نیا تعطیل است. گفته اید که فلانی مجنون است،من افتخار می کنم که بازیگری مجنون هستم ،چون اصل جنون است و عشق است، نه آن مشخصات من درآوردی که برای بازیگر کامل شدن در برنامه ی هفت بر شمردید؛ از جمله "قدرت و اراده "، "پایمردی و شجاعت" و "آنکه در فضای تنگ نگنجد "وغیره .اینها که مشخصات "خلیل عقاب" است! اتفاقا بدانید که بازیگری اگر به هنر می رسد،محصول پردازش درونی ضعف ها و ترس ها و اضطراب هاست. جناب آقای متوسط! نزاکت داشته باشید و عقیده ی خود را در قالب ادب بیان کنید و دیگر به خاطر یک حرف پیش پا افتاده از مارلون براندو درباره ی انعکاس نور مهتاب روی برکه ی منزلش، از خود بی خود نشوید. اگر دمل پشت گردن ندارید، سر بالا آورید و به خود ماه بنگرید یا اگر شوق عارفانه دارید کمی تذکره الاولیاء بخوانید.گرچه از آنجا که شما را خوب میشناسم بر این نظرم که درون و بیرونتان یکی نیست. شما بهتر است نگران سرنوشت خودتان و فرزندتان باشید
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص شوتر
سال انتشار: May 13, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Valve Corporation
حمایت توسط : Splash Damage , Bethesda Softworks
طراحی : Paul Wedgwood (game director) Neil Alphonso (level design)
متور گرافیکی : idTech 4 (modified)
درجه بندی سنی : PEGI: 16+ , USK: 16+ , ESRB: T
قابلیت آنلاین:دارد
Brink عنوانی دیگر از سری بازی های اول شخص شوتر میباشد که موعد انتشار آن در EU 13 می سال 2011 میلادی میباشد.مفتخریم به عنوان اولین و بزرگترین سایت دانلود ایرانی این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و یک روز جلوتر از موعد انتشار همراه با کرک ارائه کنیم.جالب است بدانید که وظیفه ساخت این بازی بر دوش کمپانی های Splash Damage , Bethesda Softworks بوده است.شرح بازی :بازی زیبای Brink در یک شهر بسیار بزرگ که در جریان یک جنگ داخلی معلق میباشد روی میدهد.منتقدان این جنگ را یک جنگ بی رحمانه میباشد.جالب است بدانید که این شهر یک تجربه ای جدید در امر محیط زیست سالم و زیستگاهی مناسب برای انسان ها میباشد !!! اما نتیجه کاملا بر عکس میباشد. در پی یک اقدام عجیب تمام شهر غرق در آب میشوند و همه چیز بر عکس آن چیزی می شود که تصورش را برای شما به تصویر کشیدیم !!! همان طور که انتظار می رود، ساکنان منطقه Arka نمی توانند مسافت های طولانی را با دیگری طی کنند و یا اینکه دو کمپ مجزا سکنا گزینند. شهروندان ثروتمند تحت حفاظت کامل امنیتی میباشند.در این میان مردم عادی ضرر می کنند ... . گرافیک این بازی در این موقعیت حرف هایی برای گقتن دارد اما تایید نمی کنیم که بهترین گرفایک را دارد....
دانلود رایگان بازی زیبای Brink به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....
System requirements
-Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz processor or equivalent
- Memory: 2 GB RAM
- Graphics: NVIDIA 8800GS / ATI Radeon HD 2900 Pro or equivalent
- OS: Windows XP (SP3)/ Vista / Windows 7
- Space: 8 GB hard disk space
- PS3 version requires Firmware 3.60
برای مشاهده ی سایر بازی ها به منوی سمت چپ قسمت بازی ها و گیم کامپیوتر مراجعه کنید:
ادامه مطلب
http://www.a20.ir/Marketing.php?wid=17792&Bname=%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%87+%D9%81%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C+%DA%A9%DB%8C%D8%A7#L5
کافیست کد معرف را 17792 وارد کنید .
http://www.poolshomar.ir/wm-ads/home.php
فیلم سینمایی «عید ماه مارس» به نویسندگی و کارگردانی جورج کلونی در شب افتتاحیه شصت و هشتمین دوره جشنواره ونیز نمایش داده می شود.
استیون اسپیلبرگ گزینه كارگردانی قسمت چهارم «تغییر شكل دهندگان » است و در این باره گفته است اگر «مایكل بی» از این پروژه كناره گیری كند، «تغییرشكل دهندگان ۴» را او می سازد.
«”نیمه ماه” اثری حساس، خندهدار، بهیادماندنی و خارقالعاده است که به طرز ظریفی، میان واقعیات تلخ کردستان و قدرت جادویی رویاهای «مامو» (یکی از شخصیتهای فیلم) تعادل برقرار میکند.»
نیویورک تایمز در ادامه مینویسد: «این فیلم که الهام گرفته از “رکوئیم” موزارت است، تفکر تکاندهنده انعطافپذیری در رویارویی با مصیبت را نشان میدهد. وقتی یک هدف والاتر در میان است، مرگ باید خود را به عقب نشاند.»
“تای بور” از روزنامه “بوستون گلوب” هم در نقد ساختهی قبادی آورده است: « این کارگردان با “نیوهمانگ” مهارت خود را در به تصویر کشیدن بیخانمانی در قالب شعر سیاه کمیک نشان داد. این فیلم که گرایش موزیکال دارد، ناهمگونیهای فرهنگی را به تمسخر میگیرد؛ جاییکه اهالی یک روستا، همگی ایمیل یاهو دارند.»
“کرک هانیکات”، از سایت فیلم هالیوود ریپورتر نیز در مطلب خود آورده است: «قبادی برای اولین بار با بهره گرفتن از عوامل ساخت و تهیهکنندگان غربی، فیلم تاثرآور و عاقلانه دیگری ساخته است که در بسیاری از جشنوارهها نمایش داده خواهد شد و سالنهای سینمای جهان را در اختیار خواهد گرفت. قبادی نشان داده است که در استفاده از بازیگران غیر حرفهیی که هم برای خود و هم برای مردم بازی میکنند، کاملا آشنا است.»
ادامه مطلب